УКРАЇНА
Клеванський заклад дошкільної освіти №2 (ясла-садок)
Клеванської селищної ради
Рівненського району Рівненської області
____________________________________________________________________
Н А К А З
27 травня 2024 року селище Клевань №41-о/д
Про результати проведення самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище в ЗДО» |
Відповідно до Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16 січня 2020 року №54, Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом ДСЯОУ №0111/71 від 30.11.2020 року, наказу №67 від 01.09.2023р.«Про створення робочої групи для проведення самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище в ЗДО», Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в Клеванському ЗДО №2 (ясла-садок) затвердженого наказом ЗДО №27 від 26.02.2021р., з метою забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти в закладі, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу у 2023-2024 н. р. комісією, було проведено самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище ЗДО».
Ураховуючи вищевикладене,
НАКАЗУЮ:
- Оцінити роботу за напрямом самооцінювання якості освітньої діяльності у 2023/2024 н. р. «Освітнє середовище закладу освіти», на достатньому рівні (додаток).
- Розмістити звітну інформацію за результатами самооцінювання освітнього середовища закладу на сайті ЗДО.
- Вихователю-методисту Захарчишиній Н.М. :
- Урахувати рекомендації зазначені в додатку при складанні плану роботи робочої групи за напрямами самооцінювання якості освітньої діяльності на 2024-2025 навчальний рік (відповідно до додатку).
- Внести до плану роботи закладу на 2024/2025 навчальний рік відповідні заходи за напрямами самооцінювання якості освітньої діяльності.
- Підготувати пропозиції щодо персонального складу робочої групи на 2024/2025 навчальний рік, до 30.08.2024р.
- Сестрі медичній Онищук Т.А. до 19.08.2024р.поновити технологічні картки страв відповідно меню за новими вимогами Постанови КМУ від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
- Практичному психологу:
- На 2024/2025 навчальний запланувати роботу з працівниками закладу та батьками вихованців щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу.
- Повідомляти правоохоронні органи та службу у справах дітей у випадку виявлення фактів булінгу чи іншого насильства у ЗДО.
- Продовжувати профілактично-просвітницьку, корекційно- розвивальну роботу з учасниками освітнього процесу.
- Команді ППС посилити роботу з батьками вихованців з ООП.
- Педагогам інклюзивних груп планувати та проводити освітньо-корекційну роботу з використанням комп’ютерних технологій
- Педагогічним працівникам:
- Неухильно дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, норм педагогічної етики та поваги до гідності й права здобувачів освіти.
- Брати участь у розробці документів, які визначають стратегію розвитку закладу освіти, регламентують роботу закладу.
- Завідувачу господарства Кравчук О.К. у потребу на 2025 рік внести:
- Забезпечити пальне для генератора для безперебійної роботи закладу освіти.
- Замінити пісок в пісочницях.
- Провести косметичний ремонт всіх вікових груп, службових та допоміжних приміщень.
- Забезпечувати в туалетних кімнатах безперебійну подачу засобів гігієни (туалетний папір, мило).
- Забезпечувати належне освітлення групових приміщень, кабінетів, коридорів, рекреації згідно з санітарними нормами.
- Діловоду ЗДО сформувати базовий пакет нормативних документів ЗДО для ознайомлення з ним усіх педагогічних працівників та висвітлити на сторіці у групі Viber.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор: Жанна КРИЖОВЕЦЬ
Додаток до
наказу №41-о/д
від 27.05.2024р.
Самооцінювання освітніх і управлінських процесів
Клеванського ЗДО №2 (ясла-садок) за 2023-2024 н.р.
І. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти
Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці
Управління процесами у закладі дошкільної освіти та забезпечення якості освітнього процесу та, як результат, висока якість освіти неможливі без аналізу актуальної та достовірної інформації про стан справ у цьому закладі . Саме тому регулярне вивчення внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти через створення та застосування системи моніторингу якості освітньої діяльності – критично значима умова успішної роботи закладу дошкільної освіти. Для того, щоб забезпечити високу якість освітньої діяльності, ЗДО розробляє, затверджує, оприлюднює та запроваджує документ про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти, який містить опис стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти.
№ з/п |
Перелік тверджень |
Так |
Ні |
Примітка (відповідає частково/потребує покращення) |
---|---|---|---|---|
Критерій 1.1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними |
||||
Індикатор 1.1.1.1 Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними У ході роботи над аналізом освітнього середовища, вивчення документації та проведення опитування з’ясовано, що в закладі дошкільної освіти в основному створені безпечні умови освітньої діяльності та праці. Територія закладу навколо будівлі освітлюється в нічний час. Територія закладу недоступна для несанкціонованого заїзду транспорту та доступу сторонніх осіб. У приміщення закладу допускаються виключно учасники освітнього процесу. У закладі дотримано питний режим у різні способи. На території закладу насаджені дерева з декоративних та плодових дерев, розбиті клумби. Відсутні шкідливі рослини, гриби, колючі кущі. Дерева за потреби розчищаються, трава скошується. Сміття, листя не спалюється, а збирається в спеціально відведеному місці, яке регулярно забирається відповідними службами. Заклад дошкільної освіти має 8 навчальних приміщень: 4 групових приміщень, , методичний кабінет, кабінет директора, кабінет медичної сестри. Оскільки приміщення закладу є пристосованим , а не «Типовим», тому відсутня фізкультурна та музична зали, немає також приміщення для ресурсно-сенсорної кімнати. Навчальні групи достатньо обладнані засобами навчання для виконання відповідних навчальних програм. Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі. Групові кімнати та всі інші приміщення чисті, охайні. У закладі забезпечується чистота та охайність місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень. Заслуговує на увагу гнучкість дизайну в групових приміщеннях, яка забезпечується через мобільні робочі місця для індивідуальної, групової та колективної роботи (не лише столи та стільці, але й пуфи, килимки для сидіння тощо) та створює можливості для швидкої зміни конфігурації освітнього середовища, форм роботи під час заняття відповідають зросту дітей, наявні підставки для приладдя настільниці, заокруглені кути стільниць, спинок та сидінь забезпечують безпеку вихованців. З метою недопущення несанкціонованого заїзду на територію ДНЗ, ворота зачиняються. Проте майже відсутня огорожа, ворота та хвіртки зачиняються та замикаються, але це не забезпечує проникнення сторонніх осіб на територію закладу. Станом освітнього середовища задоволені 96% батьків і 100% педагогів. Рекомендації:
Результати анкетування (анкети батьків та педагогів додаються) |
||||
1. |
Наявність (справність) огорожі/паркану |
+ |
|
Заклад повністю огороджений, має ворота та хвіртку, що закриваються на ключ. |
2. |
Недоступність території для несанкціонованого заїзду транспортних засобів |
+ |
|
ворота в’їзду на території ЗДО завжди закриті. |
3. |
Недоступність приміщення для несанкціонованого доступу сторонніх осіб |
+ |
|
Двері до корпусів, до групових приміщень завжди закриті. |
4. |
Обладнано групові майданчики:
|
+ |
|
Потребує заміни спортивного обладнання на майданчиках та придбання нових ігрових майданчиків, а також оновлення та ремонт пісочниць. |
5. |
Облаштована спортивно-ігрова зона:
|
+ |
|
Облаштовано спортивно-ігрова зона на майданчику кожної вікової групи; спортивно – ігровий майданчик відсутній з-за малої площі території. |
6. |
Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:
|
+ +
+ |
|
Територія повністю безпечна для фізичної активності здобувачів освіти |
7. |
Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя |
+ |
|
Територія чиста, нагромадження сміття - відсутнє. |
8. |
Групові осередки для дітей раннього віку забезпечені окремими входами |
+ |
|
Груповий осередок групи раннього віку має окремий вхід. |
9. |
Груповий осередок, призначений для дітей певного віку ізольований від решти групових осередків |
+ |
|
Кожна вікова група має свій груповий осередок , відокремлений від решти груп. |
10. |
Стан приміщень (стіни, підлога) відповідають вимогам безпеки:
|
+
+ + + + + + + + + |
|
В коридорах –ленолиум, вхідні коридори мають підлогу вигляді керамічної плитки, яка потребує заміни; в групових осередках покриття дерев’яне. Необхідно замінити плитку та стелю на харчоблоці. |
11. |
Пісочниці на групових майданчиках закриваються і огороджені бортиками |
+ |
|
На всіх ігрових необхідно замінити на нові пісочниці з накриттям |
Індикатор 1.1.1.2.Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі |
||||
1. |
Доступність прилеглої території до будівлі закладу освіти (шляхи руху, зона паркування транспорту) |
+ |
|
Доступно |
2. |
Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям) |
|
+ |
Забезпечено частково |
3. |
У закладі передбачено груповий осередок для інклюзивної групи |
+ |
Відкрита інклюзивна група. В групі створено осередок , який має навчально-пізнавальну, розвивальну та мотивуючу складові. |
|
4. |
Забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:
|
+
+ |
+
+ +
+
++ + |
Згідно проведеного опитування, більшість батьків оцінює облаштування території закладу та групових приміщень на достатньому рівні. Проте у ЗДО не забезпечено архітектурну доступність до будівлі (відсутні пандуси на входах, недостатньо широкий прохід для можливості проїзду візком) |
5. |
Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:
|
|
+
+ |
Всі туалетні кімнати мають перегородки та відповідають вимогам Санітарного регламенту. |
6. |
Наявна можливість вільного та зручного переміщення в груповому осередку та користування меблями |
+ |
|
Всі групові осередки мобільні,легко трансформуються при потребі, в усіх вікових групах столи – трансформ ери. |
7. |
Висота столів та стільців регулюється |
+ |
Всі столи мають функцію регулювання |
|
8. |
Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені |
+ |
|
складені акти |
Індикатор1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму У приміщеннях закладу повітряно-тепловий режим та освітлення відповідає санітарному регламенту для дошкільних навчальних закладів Біля 70% опитаних влаштовує температурний режим, однак, в період неопалювального сезону, у закладі температура нижча нормативів. В наявності туалетні кімнати для дітей, персоналу, облаштовані відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та утримуються в належному стані.
Рекомендації: - не допускати зниження температури в приміщеннях до показників нижче норми; - замінити двері в туалетних кімнатах для персоналу. |
||||
1. |
Повітряно-тепловий режим приміщень відповідає санітарно-гігієнічним вимогам |
+ |
|
|
2. |
Виконуються санітарно-гігієнічні вимоги щодо освітлення усіх приміщень та території |
+ |
|
В усіх групах замінено світильники з люмінесцентними лампами які забезпечують розсіяне світло |
3. |
Заклад освіти обладнаний мережами господарсько-питного водопостачання, мережами каналізації, водостоку, опалення, вентиляції |
+ |
|
Водопостачання централізоване, встановлена вентиляція на харчоблоці, опалення автономне. |
5. |
Холодною і гарячою проточною водою заклад освіти забезпечений упродовж усього року з установленням кранів-змішувачів:
|
+ + +
+ + |
+ |
Забезпечення гарячою водою закладу освіти здійснюється за допомогою бойлерів; В медичному кабінеті вода не підведена. |
6. |
Приміщення закладу дошкільної освіти утримується в порядку й чистоті |
+ |
|
|
7. |
Здійснюється 2 рази на день щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарно-гігієнічних вимог |
+ |
|
Відповідно графіків прибирання проводиться прибирання приміщень закладу |
8. |
Меблі, обладнання, опалювальні прилади, підвіконня, стіни, ручки дверей тощо щоденно протираються гарячою водою з милом |
+ |
|
Згідно графіків прибирання |
9. |
Столи в ігрових і групових приміщеннях, після кожного прийому їжі миються гарячою водою з милом |
+ |
|
|
10. |
Територія підлягає прибиранню 2 рази на день |
+ |
|
|
Індикатор 1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами В закладі відсутня ресурсна кімната, через брак приміщення |
||||
1. |
У закладі освіти облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок |
+ |
||
2. |
Оснащення ресурсної кімнати/ осередок відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, індивідуальних програм для реабілітації дітей-інвалідів |
+ |
|
|
Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу |
||||
Необхідною умовою для здійснення якісного освітнього процесу в закладі дошкільної освіти є наявність необхідних приміщень та засобів навчання. Навчальні кабінети та групові приміщення обладнані з урахуванням санітарно-гігієнічних вимог та вимог ОП і БЖ. Для забезпечення формування ключових компетентностей, в закладі наявне відповідне обладнання. Методичний кабінет та мікрокабінети груп забезпечені наочно-дидактичним матеріалом, демонстраційним та для індивідуальної/ групової роботи вихованців, який виготовлений з безпечних та якісних матеріалів |
||||
Індикатор 1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам |
||||
1. |
Приміщення роздягальні обладнані персональними шафами для зберігання i сушіння одягу та взуття дітей |
+ |
|
|
2. |
Ігрові приміщення в групових осередках обладнані шафами для іграшок і підсобного матеріалу |
+ |
|
|
5. |
Спальні обладнані безпечними стаціонарними ліжками, промарковані однаково з постільною білизною |
+ |
|
Упродовж 2023-2024 років в дошкільному закладі у 2 групах замінені комплекти дитячої постільної білизни |
6. |
Туалетні кімнати обладнані вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані |
+ |
|
|
7. |
Туалети старших вікових груп відокремлені екранами-перегородками для хлопчиків та дівчаток |
+ |
|
|
8. |
Наявні рукомийники, мило, туалетний папір |
+ |
|
|
9. |
Туалетних кімнатах груп раннього віку наявний стелажу для горщиків |
+ |
|
|
10. |
Меблі у вікових групах підібрані відповідно до зросту (довжини тіла) дітей |
+ |
|
На початку року затверджується карта розсаджування дітей |
11. |
Меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску |
+ |
|
|
12 |
Стаціонарне обладнання (стелажі, шафи, полиці) міцно закріплені до стін, підлоги |
+ |
|
Щомісяця комісійно перевіряється кріплення |
Індикатор 1.1.2.2.Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу |
||||
|
У закладі наявні: |
|
|
Обладнані відповідно вимогам законодавства та забезпечують реалізацію освітніх програмі) |
1. |
Зала для музичних та фізкультурних занять |
+ |
В закладі відсутня музична та фізкультурна зала, свята та розваги проводяться в приміщенні старшої групи. |
|
2. |
Кімната ручної праці (образотворчого мистецтва) |
+ |
|
В кожній віковій групі в наявності куточки для образотворчого мистецтва та СХД |
3. |
Логопедичний кабінет |
+ |
Логопедичний кабінет відсутній. В кожній групі облаштований куточок для проведення логопедичних та корекційних занять. |
|
4. |
Психологічний кабінет має два приміщення:
|
+ |
Немає приміщення для психологічного кабінету |
|
5. |
Методичний кабінет |
+ |
|
Наявниий методичний куточок, забезпечений методичною літературою,але не забезпечений комп’ютерною технікою |
6. |
Кімната для занять з технічними засобами навчання (ТЗН) |
|
+ |
В закладі не має кімнати для занять з технічними засобами |
7. |
Кімната для природи |
+ |
|
В кожній віковій групі в наявності куточки природи |
9. |
Інші приміщення (додати з урахуванням типу закладу) |
+ |
||
10. |
Обладнання основних приміщень закладу дошкільної освіти відповідає зросту та віку дітей |
+ |
|
столи та стільці замінені на 85% |
Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
Індикатор 1.1.3.2.Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних Умова безпечного освітнього середовища – знання та дотримання учасниками освітнього процесу вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, створення умов для відповідного навчання та забезпечення належного рівня пожежної безпеки та дотримання вимог щодо охорони праці. У ЗДО проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій В ЗДО проводяться первинні та повторні інструктажі на робочому місці при прийнятті на роботу працівників («Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці», «Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки»), фізичного виховання проводяться інструктажі з записом в спеціальному та класному журналах. Розроблені інструктажі з техніки безпеки для занять на спортмайданчику. В ЗДО розроблені і затверджені директором посадові інструкції для педагогічних працівників та робочі інструкції для працівників, а також інструкції з ОП. Працівники проходять навчання та перевірку знань відповідно до затвердженого графіка один раз на три роки та виконують програму, що включає затверджену тематику. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу - як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України. Вивчення питання охорони праці та безпеки життєдіяльності показало що в дошкільному навчальному закладі значна увага акцентується на створення безпечних і нешкідливих умов праці та навчання, вжиття конкретних заходів щодо попередження випадків травматизму та збереження життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу. У закладі зібрані, та систематизовані основні нормативно-правові документи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності. Видано ряд наказів, розроблені конкретні заходи з техніки безпеки, протипожежної безпеки, охорони праці профілактики дитячого травматизму та цілий ряд інших заходів та документів. Результати анкетування педагогів У ДНЗ проводяться навчання /інструктажу з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в надзвичайних ситуаціях, інструктажі з домедичної допомоги? (25 відповідей: так – 19 (76%), переважно так – 3 (12%), переважно ні – 3 (12%), ні – 0.
Результати анкетування працівників: У дошкільному навчальному закладі розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку з учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтеся його? Алгоритм розроблений - 25 відповідей (100%)
|
1. |
Небезпечні для дітей предмети зберігаються в закритих ящиках, які унеможливлюють їх доступність |
+ |
|
Шафи та ящики з небезпечними предметами зберігаються під замками |
2. |
Педагогічні працівники закладу утримують своє робоче місце у чистоті, забезпечуються наявність вільного доступу до всіх виходів |
+ |
|
|
3. |
Вихід із приміщення групового осередку вільний для можливої екстреної евакуації у разі надзвичайної ситуації |
+ |
|
Всі евакуаційні шляхи вільні, не захаращені |
4. |
У інформативному куточку розміщені плакати про заходи:
|
+ |
|
Інформаційні куточки постійно оновлюються |
5. |
У коридорах, холах, на сходових клітках евакуаційних виходів наявні попереджувальні та вказівні знаки безпеки |
+ |
|
|
6. |
Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо:
|
+ |
|
про що свідчать записи в журналах |
7. |
У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв |
+ |
|
Видано наказ. Працівники не вживають алкогольні напої та наркотичні речовини |
Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти І. У ЗДО належним чином налагоджено харчування, яке сприяє формуванню культури здорового харчування вихованців. З цією метою розробляються щороку накази по організацію харчування « Про організацію харчування в 2024 році» (наказ №02 а-г від 01.01.2024р.) «Про встановлення батьківської плати за харчування дітей в закладі дошкільної освіти на 2024 рік» (наказ №03 а-г від 01.01.2024р.), «Про призначення особи, відповідальної за зняття проби готових страв» (наказ №04 а-г від 01.01.2024р.), « Про створення комісії з бракеражу» (наказ №05 а-г від 01.01.2024р.) При створенні наказів беруться до уваги накази та листи МОНУ, МОЗУ, Рівненської ОДА, відділу освіти,культури, туризму, молоді та спорту Клеванської селищної ради. |
||||
Індикатор 1.1.4.1.Організовано безпечне харчування |
||||
1. |
Режим харчування затверджений директором закладу і оприлюднений в інформаційному куточку |
+ |
|
|
2. |
В інформаційному куточку наявне денне меню із зазначенням виходу кожної страви, завірено директором і медичним працівником закладу |
+ |
|
щоденно оновлюється |
3. |
Поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку розміщений графік видачі їжі, який завірений керівником закладу |
+ |
|
|
4. |
Перед харчоблоком, у групах наявні таблиці, в яких визначається об'єм порції, що мають отримати діти кожної з вікових груп |
+ |
|
|
5. |
Час видачі готових страв з харчоблоку збігається з графіком видачі їжі та режимами дня груп |
+ |
|
порушень не було |
6. |
Забезпечено питний режим (кожна дитина за потреби отримує кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці) |
+ |
|
кип’ячену воду |
Індикатор 1.1.4.2. У закладі дошкільної освіти дотримуються виконання норм харчування |
||||
1. |
Накази керівника закладу освіти |
+ |
|
Видаються систематично, контролюється їх виконання |
2. |
Журнал обліку виконання норм харчування |
+ |
|
Ведеться систематично |
3. |
Протоколи:
|
+ |
|
Протоколи прошиті, в наявності матеріали до протоколів. |
Індикатор 1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог |
||||
1. |
Відра, каструлі, ополоники у групах, їдальнях виміряні і відповідно промарковані |
+ |
|
|
2. |
Не використовується пластмасовий посуд багаторазового використання, пощерблений посуд та емальований з пошкодженою емаллю |
+ |
|
|
3. |
Кількість столового посуду у групі відповідає кількості дітей за списком |
+ |
|
Постійно змінюється, поновлюється |
4. |
Працівники груп у чистому |
+ |
|
зауважень не було,проводиться постійно медичною сестрою оперативний контроль з даного питання. |
Індикатор 1.1.4.4.Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти |
||||
1. |
За дитиною закріплено постійне місце за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини |
+ |
|
|
2. |
Перед кожним прийомом їжі стіл сервірують згідно з меню |
+ |
|
З середньої групи педагоги залучають дітей, функціонують куточки чергування |
3. |
Дітей привчають:
|
+ |
|
|
4. |
Дітей привчають сідати за стіл:
|
+ |
|
|
5. |
Дітей привчають користуватися столовими приборами (згідно з вимогами навчальної програми):
|
+ |
|
|
6. |
З чотирирічного віку дітей навчають чергувати у групі під час приймання їжі з використанням санітарного одягу (фартушки, косинки або ковпаки), сервірувати столи і збирати використаний посуд |
+ |
|
|
Критерії 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти |
||||
Індикатор1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога |
||||
1. |
Функціонує у закладі медичний кабінет |
+ |
|
|
2. |
У медичному кабінеті наявне обладнання та вироби медичного призначення для надання невідкладної медичної допомоги |
+ |
|
на 90% |
3. |
У медичному кабінеті наявні лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги |
+ |
|
Контролюється термін придатності |
Індикатор 1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму |
||||
1. |
Наявний медичний кабінет |
+ |
|
|
2. |
У разі виявлення ознак інфекційної хвороби дитину ізолюють від здорових дітей |
+ |
|
|
3. |
У закладі освіти (окремих групах) проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи |
+ |
|
за потреби |
4. |
Проводиться вимірювання температури дітей рази вранці |
+ |
|
роблять в записи в журналі |
5. |
Здійснюється щоденно дезінфекція приміщень |
+ |
|
|
6. |
У приміщеннях встановлено бактерицидні лампи (екрановані та відкриті):
|
+ |
|
затверджено графік |
7. |
Іграшки обробляються дезінфекційними засобами |
+ |
|
згідно з вимогами |
8. |
В інформаційному куточку наявна інформація про інфекційні захворювання дітей дошкільного віку |
+ |
|
Постійно оновлюється |
Індикатор 1.1.5.4.Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя |
||||
1. |
В інформаційних куточках. висвітлено питання щодо:
|
+ |
|
Постійно оновлюється створено сторінку на сайті закладу для батьків вихованців |
Індикатор 1.1.5.6. Наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти |
||||
1. |
У закладі наявне фізкультурне обладнання для розвитку рухів |
+ |
|
Проте фізкультурне обладнання потребує оновлення |
2. |
У закладі наявні іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру |
+ |
|
потребує поповнення |
3. |
У закладі наявні іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності |
+ |
|
|
4. |
У закладі наявне обладнання, інвентар, іграшки для занять у басейні |
|
|
басейну не має |
5. |
У закладі наявне приладдя і допоміжний інвентар та фізкультурний інвентар |
+ |
|
вихователі розробили нестандартне обладнання |
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
||||
1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу |
||||
1. |
Директор та працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому |
+ |
|
У закладі проводиться антибулінгова політика, з якою ознайомлені всі учасники освітнього процесу, постійно проводяться тематичні заходи, графік яких оприлюднено на сайті закладу. Адміністрація та працівники закладу знають, як діяти у випадку виявлення булінгу. Проводиться просвітницька робота з батьками щодо профілактики насильства в дитячому колективі, кібербулінгу, безпеки в Інтернеті. Видаються накази, на сторінці сайту закладі створено розділ щодо запобігання булінгу в ЗДО. |
3. |
У закладі дошкільної освіти розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого-соціальна підтримка |
+ |
|
Затверджено План заходів, систематично проводиться діагностика, опитування дітей, батьків, працівників. У ЗДО розроблені правила поведінки для всіх учасників освітнього процесу, з яким вони ознайомлені. У більшості випадків всі учасники освітнього процесу дотримуються та виконують вимоги згідно затверджених правил. Оскільки посада практичного психолога в закладі вакансій на, тому вихователю - методисту потрібно планувати та проводити роботу з працівниками, батьками, а саме семінари, ділові ігри, круглі столи Адміністрація закладу, педагогічні працівники знають та дотримуються правил згідно затвердженого Порядку реагування на випадки булінгу у закладі. У ЗДО не було таких випадків, коли потрібно було повідомити правоохоронні органи та Службу у справах дітей про випадки булінгу |
3. |
Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
+ |
|
|
Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту |
||||
Індикатор 1.3.3.1. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них ключових компетентностей |
||||
1. |
У закладі створено предметно-просторове розвивальне середовище, що відповідає віковим особливостям здобувачів освіти |
+ |
|
постійно поповнюється, оновлюється |
2. |
Предметно-просторове розвивальне середовище:
|
+ |
|
змінюється відповідно до пори року та теми тижня освітньої діяльності |
3. |
У групових осередках відокремлені куточки для усамітнення, відпочинку |
+ |
|
В кожній групі в наявності куточок усамітнення,необхідно поповнитимякими меблями куточок в молодшій групі |
4. |
У групі раннього віку створений куточок для ігрової діяльності |
+ |
|
куточок ряження |
5. |
У групі раннього віку створений куточок для рухової діяльності |
+ |
|
фізкультурний куточок |
6. |
У групі раннього віку створений куточок для художньої діяльності:
|
+ |
|
Наповнений різноманітними матеріалами та художніми засобами .
|
7. |
У групі раннього віку створений куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності:
|
+ |
|
систематично оновлюються та поповнюються дидактичними та настільними іграми |
8. |
У групі раннього віку створений куточок для трудової діяльності:
|
+ |
|
|
9. |
У групах дошкільного віку створений куточок ігрової діяльності |
+ |
|
куточок постійно поповнюється |
10. |
У групах дошкільного віку створений куточок рухової діяльності |
+ |
|
фізкультурний куточок |
11. |
У групах дошкільного віку створений куточок художньої діяльності:
|
+ |
|
який постійно оновлюється, поповнюється відповідно до пори року та теми тижня |
12. |
У групах дошкільного віку створений куточок мовленнєво-пізнавальної діяльності:
|
+ |
|
постійно поповнюється та оновлюється дидактичним та настільними іграми, різними видами конструкторів |
13 |
У групах дошкільного віку створений куточок трудової діяльності:
|
+ |
|
|
Індикатор 1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам |
||||
1. |
Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групі раннього віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти |
+ |
|
забезпечено на 90% |
2. |
Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групах дошкільного віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти |
+ |
|
забезпечено на 85% |
* * *
УКРАЇНА
Клеванський заклад дошкільної освіти №2 (ясла-садок)
Клеванської селищної ради
Рівненського району Рівненської області
_________________________________________________________________
Н А К А З
01 вересня 2023 року смт. Клевань № 67
Про створення в робочої групи для проведення самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище в ЗДО»
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16 січня 2020 року №54, Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом ДСЯО №0111/71 від 30.11.2020 року, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в Клеванському ЗДО №2 (ясла-садок) затвердженого наказом ЗДО №27 від 26.02.2021р., з метою забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти в закладі, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу у 2023-2024 н. р.
НАКАЗУЮ:
1. Провести у 2023/2024 н.р. вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за 1 напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» (додаток 1)
2. Призначити вихователя-методиста Захарчишину Н.М. відповідальною за забезпечення якості та оперативного керування процесом вивчення.
3. Затвердити склад робочої групи. (Додаток 2).
4. Затвердити орієнтовний план роботи робочої групи з вивчення та самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» (додаток 3)
5. Затвердити орієнтовний План роботи робочої груп з проведення самооцінювання. (Додаток 4).
6. З 01.09.2023 по 30.04.2023 вихователю-методисту Захарчишиній Н.М.:
6.1. Координувати результативне запровадження внутрішньої системи забезпечення якості.
6.2. Систематично проводити навчання з членами робочої групи щодо визначення і аналізу відповідного компоненту системи забезпечення якості освіти.
6.3. Узагальнити результати самооцінювання та визначити рівень освітньої діяльності закладу освіти.
6.4. Підготувати висновки і визначити шляхи вдосконалення освітньої діяльності.
7. З 01.09.2023 по 30.04.2023 членам робочої групи:
7.1. Використовувати такі методи збору інформації як вивчення документації, спостереження за навчальними заняттями, опитування та анкетування всіх учасників освітнього процесу.
7.2. Підготувати перелік запитань для проведення анкетування серед педагогічних працівників та батьків за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти».
7.3. Підготувати звіт до 10.05.2024 року за результатами самооцінювання з пропозиціями про удосконалення освітньої діяльності.
8. 28.05.2024 заслухати звіт про результати самооцінювання на засіданні педагогічної ради та врахувати її рішення при коригуванні освітньої програми та річного плану роботи закладу на 2024/2025 навчальний рік.
9. Оприлюднити звіт про результати самооцінювання та спостереження на сайті закладу дошкільної освіти.
10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор: Жанна КРИЖОВЕЦЬ
Додаток 1
до наказу ЗДО
№67 від 01.09.2023р.
Напрям оцінювання «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» Вимога «Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці» |
|
1. Будівлі, приміщення, споруди, обладнання і територія закладу дошкільної освіти є безпечними, доступними та комфортними
|
1.1. Улаштування території закладу дошкільної освіти та розташування основних приміщень є раціональним та безпечним |
1.2. У закладі дошкільної освіти забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі |
|
1.3. У закладі дошкільної освіти забезпечуються розумні пристосування для дітей з особливими освітніми потребами (у разі наявності таких дітей) |
|
1.4. У закладі дошкільної освіти облаштовані та використовується ресурсна кімната для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами (у разі наявності) |
|
1.5. Обладнання території та приміщень закладу дошкільної освіти є справним |
|
1.6. У закладі дошкільної освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги |
|
1.7. У закладі дошкільної освіти обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам |
|
2. Заклад дошкільної освіти забезпечений приміщеннями з необхідним обладнанням відповідно до типу та профілю закладу |
2.1. У закладі дошкільної освіти є обладнані приміщення, необхідні для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти |
2.2. У закладі дошкільної освіти приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням, іграшками у відповідності до освітніх програм, типу та профілю закладу |
|
3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
3.1. У закладі дошкільної освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
|
4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти |
4.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено різноманітне, безпечне, корисне та збалансоване харчування, що відповідає потребам усіх здобувачів дошкільної освіти |
4.2. У закладі дошкільної освіти дотримуються виконання натуральних норм харчування |
|
4.3. У закладі дошкільної освіти харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог |
|
4.4. Організація харчування у закладі дошкільної освіти сприяє формуванню культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти |
|
4.5. У закладі дошкільної освіти забезпечено оптимальний питний режим |
|
5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти |
5.1. У закладі дошкільної освіти забезпечується медичне обслуговування дітей, надається у разі потреби невідкладна домедична допомога |
5.2. У закладі дошкільної освіти проводяться профілактичні та лікувально–оздоровчі заходи |
|
5.3. У закладі дошкільної освіти вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму |
|
5.4. У закладі дошкільної освіти проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування |
|
5.5. У закладі дошкільної освіти проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних організаційних формах |
|
5.6. У закладі дошкільної освіти наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку рухових якостей здобувачів дошкільної освіти |
|
5.7. У закладі дошкільної освіти здійснюється медико-педагогічний контроль за організацією фізичного виховання |
Додаток 2
до наказу ЗДО
№67 від 01.09.2023р.
СКЛАД РОБОЧОЇ ГРУПИ
з вивчення та самооцінювання за напрямком
«Освітнє середовище закладу дошкільної освіти»
1. Кравчук Ольга Костянтинівна, завідувач господарства;
2. Онищук Тетяна Анатоліївна, сестра медична;
3. Квятковська Валентина Володимирівна , вихователь, голова ПК;
4. Носуленко Уляна Василівна, вчитель-логопед;
5. Захарчишина Надія Миколаївна, вихователь;
6. Шуст Катерина миколаївна, мама, Голова батьківського комітету.
Додаток 3
до наказу ЗДО
№67 від 01.09.2023р.
План роботи робочої групи з вивчення та самооцінювання за напрямком
«Освітнє середовище закладу дошкільної освіти»
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
В-ний |
І засідання |
|||
1 |
Організація та проведення вивчення й самооцінювання з вивчення та самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Вересень, 2023 |
директор Крижовець Ж.Ю. |
2 |
Затвердження членів робочої групи з питань вивчення й самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
директор Крижовець Ж.Ю. |
|
3 |
Ознайомлення з критеріями, індикаторами оцінювання освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Керівник групи |
|
|
Завдання: Підготувати опитувальні анкети, узгодження їх змісту |
До 30.12.2023 |
Члени робочої групи |
ІІ засідання |
|||
1 |
Провести навчання з членами робочих груп щодо визначення і аналізу відповідного компоненту системи забезпечення якості за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Лютий, 2024 |
Керівник групи |
2 |
Про результати проведення проміжного опитування серед учасників освітнього процесу за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Члени робочої групи |
|
3 |
Про результати проведення опитування серед батьків за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Члени робочої групи |
|
4 |
Про результати проведення опитування серед педагогічних працівників за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Члени робочої групи |
|
ІІІ засідання |
|||
1 |
Про підготовку звіту за результатами самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
До 30.04.2024 |
Керівник групи |
ІV засідання |
|||
1 |
Про узагальнення результатів самооцінювання та визначення рівня освітньої діяльності дошкільного навчального закладу за напрямком «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
До 10.05.2024 |
Керівник групи |
V засідання |
|||
1 |
Підготувати звіт до педагогічної ради «Про визначення шляхів вдосконалення освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
31.08.2024 |
Керівник групи Члени групи |
Додаток 4
План самооцінювання за напрямом
«Освітнє середовище закладу дошкільної освіти»
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Методи збору інформації та |
Форма відображення |
Термін в-ня |
Від-ний |
1.1. Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці |
||||||
1.1. |
Безпечність, доступність, та комфортність будівлі, приміщень, споруд, обладнання і території |
Безпечність улаштування території ЗДО, раціональність розташування основних приміщень |
Спостереження |
Інформація до оперативної наради |
Листопад, 2023 |
Робоча група |
1.2. |
Наявність розумних пристосувань для дітей з особливими освітніми потребами |
Спостереження. Опитування |
Інформація до оперативної наради |
Листопад, 2023 |
Завідувач господарства Кравчук О.К. |
|
1.3. |
Облаштування та використання сенсорної кімнати для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами |
Спостереження. Опитування |
Інформація до педагогічної години |
Листопад |
вихователь-методист |
|
1.4. |
Забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму, належного освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення. Прибирання території та приміщень, дотримання санітарно-гігієнічних вимог |
Моніторинг Держпродспо- живслуби. Спостереження Аналіз |
Акти.
Інформація до адмін-ної наради |
Упродовж року
1 раз в квартал |
сестра медична Онищук Т.А.
|
|
1.5. |
Забезпечення приміщеннями з необхідним обладнанням для проведення освітнього процесу та життєдіяльнос ті дошкільників відповідно до типу та профілю закладу |
Відповідність обладнання основних приміщень зросту та віку дітей, санітарно - гігієнічним вимогам |
Оперативний контроль Опитування |
Доповідь до виробничої наради
|
Січень |
сестра медична Онищук Т.А.
|
1.6. |
Забезпечення приміщень необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до освітніх програм |
Оперативний контроль |
Інформація до педагогічної години |
Листопад |
Директор Крижовець Ж.Ю., в-методист |
|
1.7. |
Обізнаність працівників з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах НС та їх дотримання |
Проведення з дітьми і працівниками навчання та інструктажів з ОП, БЖД, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах НС |
Опитування. Вивчення документації |
Інформація до педагогічної години
|
Грудень |
Члени робочої групи |
1.8. |
Дотримання вимог щодо ОП, БЖД, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах НС |
Спостереження Опитування |
||||
1.9. |
Створення умов для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти |
Забезпечення різноманітним, безпечним, корисним та збалансованим харчуванням |
Спостереження. Опитування. Вивчення документації |
Інформація до адміністративної наради |
Січень, 2024 |
Члени робочої групи |
1.10. |
Дотримання виконання натуральних норм харчування |
Вивчення документації. Параметричний контроль |
Інформація до адміністративної наради |
|||
1.11. |
Дотримання санітарно гігієнічних вимог харчування |
Спостереження. Вивчення документації |
Інформація до педагогічної години |
|||
1.12. |
Формування культурно гігієнічних навичок |
Спостереження. Опитування |
Інформація до педагогічної години |
|||
1.13. |
Створення умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти |
Забезпечення медичного обслуговування дітей, надання невідкладної домедичної допомоги |
Спостереження. Опитування. Вивчення документації |
Інформація до педагогічної години |
Лютий. 2024 |
Члени робочої групи |
1.14. |
Проведення профілактичних та оздоровчих заходів |
Спостереження. Вивчення документації |
Інформація до адміністративної наради |
|||
1.15. |
Запровадження заходів щодо дотримання протиепідемічного режиму |
Спостереження. Вивчення документації |
Повідомлення до наради при директору |
|||
1.16. |
Проведення санітарно-просвітницької роботи з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування |
Спостереження. Опитування. Вивчення документації |
Анкета, довідка |
|||
1.17. |
Проведення фізкультурно-оздоровчої роботи у різних організаційних формах |
Спостереження. Опитування. Вивчення документації |
Довідка |
|||
1.18. |
Наявність спортивного обладнання та інвентарю для розвитку рухових якостей дітей |
Спостереження |
Акт |
|||
1.19. |
Здійснення медико-педагогічного контролю за організацією фізичного виховання |
Опитування. Вивчення документації |
Інформація до адміністративної наради |
|||
2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||||
2.1. |
Реалізація діяльності щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу |
Дотримання вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому в ЗДО |
Опитування. Вивчення Документації, спостереження, бесіди, анкетування |
Доповідь до педагогічної ради |
Жовтень, 2023 |
Директор Крижовець Ж.Ю. |
3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
||||||
3.1. |
Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
Аналіз створення умов для організації освітнього процесу, інтеграції та соціальної адаптації здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами |
Тематичне вивчення |
Довідка до педагогічної ради за результатами тематичного вивчення |
Лютий, 2024 |
Вихователь-методист, практичний психолог, вчитель-логопед, с/медична |
3.2. |
Взаємодія із батьками вихованців із особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно ресурсного центру, залучення їх до підтримки дітей під час здобуття дошкільної освіти |
Розроблення індивідуальних програм розвитку за участі батьків та створення умов для залучення асистента вихователя в освітній процес (за потребою) |
Інформація до педгодини |
|
||
3.3. |
Забезпечення співпраці з інклюзивно-ресурсним центром чи іншими закладами щодо супроводу та підтримки здобувачів дошкільної освіти з ООП |
Інформація до педгодини |
Вихователь-методист, Практичний психолог |
|||
3.4. |
Забезпечення реалізації завдань програми та мотивація здобувачів дошкільної освіти до оволодіння різними видами компетенцій |
Відповідність предметно-просторового розвивального середовища віковим особливостям дошкільників та сприяння формуванню у них різних видів компетенцій |
Спостереження Опитування. Оперативно-оглядовий контроль |
Повідомлення до виробничої наради |
Березень, 2024-квітень, 2024 |
Члени робочої групи |
3.5. |
Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно - просторового розвивального середовища у ЗДО відповідно вимогам |
Спостереження. Опитування |
Повідомлення до виробничої наради |