Пріоритетні завдання на 2024-2025 навчальний рік:
- Забезпечити ефективність освітньої діяльності через запровадження Внутрішньої системи забезпечення якості освіти та оцінювання напряму: «Здобувачі дошкільної освіти»».
- Поглибити роботу щодо ефективної організації освітньої діяльності спрямованої на формування навичок безпечної поведінки дошкільників Продовжувати створювати максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного стану. Удосконалити партнерську взаємодію між закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами виконавчої влади, представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції.
- Консолідувати зусилля педагогів і батьків щодо формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку, утвердження активної позиції громадянина, формування позитивного образу своєї країни, виховання ціннісного ставлення до своєї родини як частини українського народу, його історії, традицій, культури.
- Розвивати мовленнєві активності у дітей дошкільного віку через використання всіх компонентів мовлення у різних формах та видах дитячої діяльності.
- Створювати умови для формування ігрової компетентності вихованців шляхом збагачення ігрового середовища, впровадження сучасних ігрових методик.
Пріоритетні завдання на 2023-2024 навчальний рік:
- Удосконалення форм, змісту і методів розвитку формування у дітей дошкільного віку навичок здорового і безпечного способу життя шляхом здійснення комплексного підходу до організації безпечного освітнього середовища з використанням національно-патріотичного виховання.
- Впровадження медіаосвіти в освітній процес.
- Розвиток психоемоційноїкомпетентностіпедагогів дошкільногонавчального закладу.
- Проведеннясамооцінюваннядіяльностізакладу дошкільно освіти за напрямом «Освітнєсередовище закладу дошкільноїосвіти».
Пріоритетні завдання на 2022-2023 навчальний рік:
- Впровадження та систематизація інноваційних технологій в освітній процес закладу.
- Створення безпечного освітнього середовища вільного від насильства та булінгу.
2. Формування у дошкільнят соціально-громадянської компетентності за допомогою соціоігрових ситуацій громадянсько-патріотичного змісту
3. Формування рухової та здоров’язбережувальної компетентностей дошкільнят в системі взаємодії всіх компонентів.