План спільних заходів Клеванського ЗДО №2 (ясла-садок) і Клеванського ліцею №1

ПОГОДЖЕНО:

Директор Клеванського ліцею №1

_______ Світлана ФІНЧУК

ЗАТВЕРДЖЕНО:

директор Клеванського

ЗДО №2 (ясла-садок)

_______ Жанна КРИЖОВЕЦЬ

План спільної роботи

Клеванського ЗДО №2 (ясла-садок)

та Клеванського ліцею №1 на 2024-2025 н. р.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідаль-ний

Примітка

1.

Дотримання інструктивно-методич-них рекомендацій «Щодо забезпечення наступності дошкіль-ної та початкової освіти» (від 19.04.2018 № 1\9-249) з метою активного використання в освітньому процесі концептуальних засад Нової української школи.

протягом року

педагогічні працівники

2.

З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі:

  • використовувати в освітній роботі сюжетно-рольові ігри: «Школа», «Бібліотека» та ігри іншої шкільної тематики;
  • знайомити вихованців з правилами поведінки школярів;
  • організувати конкурс дитячих творчих робіт на шкільну тематику;
  • вчити складати творчі розповіді про школу.

протягом року

вихователі старшої групи

3.

Попереднє знайомство вчителів з майбутніми першокласниками, вивчення індивідуальних особливостей дітей.

вересень

вихователь-методист Захарчишина Н.М.

4.

З метою підвищення якості організації наступності у роботі ЗДО і школи:

  • продовжувати вивчати стан освітнього процесу в початкових класах і старшій групі ЗДО;
  • ознайомитися зі змістом програми для учнів 1-го класу на новий навчальний рік;
  • ознайомити вчителів початкових класів з Базовим компонентом дошкільної освіти (оновлений) та Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» 2020.
  • відслідковувати успішність випускників ЗДО у початковій школі;
  • дотримуватися єдиного підходу в прищепленні дітям старшого дошкільного віку та молодшим школярам культурно-гігієнічних навичок та культури поведінки;
  • виготовляти та широко використовувати в освітньому процесі ігри розвивального спрямування з різних освітніх ліній;
  • активно впроваджувати ППД в освітній процес старших дошкільників;
  • сприяти загальному розвитку кожної дитини, її оздоровленню.

протягом року

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі

5.

Вивчення державних вимог щодо формування фізичної, психологічної, соціальної та особистісної компетентності дітей 5-6-ти річного віку. Ознайомлення з Державними стандартами і оновленою програмою для 1 класу початкової освіти.

до 30.09

вихователі старшої групи

6.

Обмін досвідом між вихователями ЗДО та вчителями ліцею «Шляхи успішної адаптації дитини до нових умов життя».

березень

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі і вчителі

7.

Взаємне консультування.

січень

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі і вчителі

8.

Засідання круглого столу з питань забезпечення наступності у діяльності ЗДО та школи.

лютий

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі і вчителі

9.

Психолого-педагогічна діагностика готовності дітей до навчання у школі. Обговорення результатів діагностування з вчителями 1-го класу Христинівського ліцею.

травень

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі і вчителі

10

Впровадження у практику роботи педагогічного досвіду педагогів інших ЗДО з підготовки дітей до шкільного навчання, моніторингу якості дошкільної освіти.

протягом року

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі і вчителі

11.

Проведення з дошкільниками циклу занять «Скоро я піду до школи».

ІІІ квартал

вихователі старшої групи

12

Засідання круглого столу з питання визначення компетентності вихованців.

травень

вихователь-методист Захарчишина Н.М., вихователі

Submenu
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Інтервал між літерами
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування